GOD FUCKING DAMN IT

Jag svär, jag hade en fet lista på saker som gjort mig glad idag, men just nu är jag bara PISSED. JAG GLÖMDE MIN SMINKVÄSKA MED ALLT MITT SMINK I PÅ IDROTTEN IDAG. För det första är det skitdyrt smink, och för det andra... hur ska jag säga det här utan att låta som en fjortis? ... Kan ju förfan inte gå till skolan utan smink imorgon. (Jag bryr mig inte jättemycket om smink, men jag har haft problem med acne sen jag var 13 och det känns inte fräscht att gå ut utan foundation) Kul, det här kommer bli andra natten i rad jag låter sminket ligga på och sedan gå med det till skolan dagen efter. Kom hem assent igår så orkade inte ta bort, och imorse försov jag mig... ORKA MED MITT LIV

Ja. Jag är väl medveten om att jag skriver ett inlägg om smink. Fyfan, det här går utför



Kommentarer
Postat av: ShimoAngel<3 17 och morsa

Neee jag kan inteee på söndaaag >.< (när du ska på BRITNEYFUCKINGSPEARSOMGOMGOMG)det är vår månadsdaag dåå:o Vi får snacka sen iallafall!!!<3<3<3

2011-10-13 @ 22:39:36
URL: http://shimoangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0