Idag skrattade jag så att jag fick ont i hela kroppen.

Jag orkar inte att jag är så klantig hela tiden! När jag fick tillbaka min dator sa killen till mig "TA VÄL HAND OM DEN NU". Gissa tre gånger vart min dator var fyra timmar senare? Ja, inte i mina händer i alla fall. Jag mindes att jag bett Martin hålla i den medans jag köpte kladdkaka till honom (det är bra att vara vän med mig när man fyller år), så jag sprang heeeela vägen uppför trappan till smip. Det konstiga var att innan jag sprang upp för trappan var jag helt frisk, inte ens det minsta förkyld, men efter den korta (DOCK JOBBIGA) springturen blev jag helt plötsligt SJUK. Eller jag hostade jättemycket och nu är jag asförkyld. Vad är grejen??! Jag fick i alla fall tillbaka min dator, efter många krampanfall i hissen. Är det normalt att få ont i ryggen när man skrattar?

Ikväll har jag och Iris varit och kollat på Alice orkester. Det var jättekul. Speciellt fikat. Omnomnom. Trots att det bara var massa kattebarn i orkestern var de jätteduktiga! hihihi.

Vill ni veta en tragisk grej? Jag är ganska tragisk. Nattade nyss Iris, läste en Hannah Montana bok. Ni vet en sådan bok som är precis som ett avsnitt ur serien? Jag kom på mig själv med att höra rösterna i mitt huvud. Alltså rösterna från serien. Jag skulle ha kunnat översätta boken till Engelska precis som den är i serien. Jag såg till och med avsnittet framför mig. Jag visste precis hur de pratade, hur de rörde sig, och när bakgrundsskrattet kom. Omg :(



Big love ♥♥♥

Nu borde jag städa mitt rum, får ju finbesök från Gotland om ett par timmar c:

Kommentarer
Postat av: Elsa

antar att det är eira som kommer! hälsa henne och låt henne inte dö hannamontana - döden. pussbajs

2011-10-28 @ 17:50:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0