Omnomnom

Idag har jag kämpat. Suttit och pluggat flera timmar i sträck. Nu när jag vet hur Rosendals prov går till får jag inte en minut över till annat. Förutom att baka kladdkakemuffins. De blev jättegoda! Fast pappa bestämde sig för att bjuda hit gäster och mamma tyckte att det var helt okej att bjuda de på mina bakverk. DÅLIG STIL :( Det blev i alla fall fem över till mig... kolla vad fin:

Hade jag en systemkamera hade jag tagit bakat varje dag och tagit jättesatsiga bilder på resultaten, men nu har jag inte råd eftersom jag är dum nog att spara till någonting som antagligen ändå inte kommer att hända.

I alla fall så kan jag allt om renässansen och medeltiden nu, så jag tänker göra precis vad jag gjorde igår; se ett avsnitt Skins. Det är läskigt hur bra skådespelarna är, jag pallar nästan inte.

GODNATT

p.s, hittade de här bilderna på Moas fina blogg, och ja, resten kan ni ju räkna ut själva



Kommentarer
Postat av: ebba

ASSÅ skins är så galet freakkiinnn braaaaa

2011-10-15 @ 00:21:44
URL: http://eamys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0