Sjörövar-Elvin

Kom precis hem från Sollentuna, sov hos Elsa inatt. I helgen var jag på Gotland, helt underbart. Läs det här som jag skrev för ett år sedan, så mycket betyder Gotland för mig ♥ Och HAHA, Erik som jag skrev om, jag träffade honom i Lördags. Enda sedan åttan har jag letat efter honom varje gång jag varit på Gotland. Han var liksom det finaste jag någonsin sett, jag ville inte gå miste om en sådan kille. HAHAHA, högstadiecrushar ftw ♥ I alla fall så kan jag finally stryka det kapitlet av mitt liv, Erik var inte alls lika snygg som jag mindes honom (eller så var han det, bara det att det bara finns en man i mina tankar just nu), och dessutom tror jag inte ens han kom ihåg mig HAHAHA. Han var i alla fall fett trevlig, trots att han nog tyckte att jag var knäpp som ba "ERIK OMG MINNS DU MIG heeh?" Lite knäsvag blev jag kanske, men ja.

Nu ska jag sätta mig och plugga, sedan skriver jag om resten.

JAG HAR FÖRESTEN RÖTT HÅR NU, är galet nöjd, jag har alltid älskat att vara rödhårig! Det är så jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0