When the music goes up and the sun goes down

Okej, skit i vad jag skrev om att aldrig mer cykla hem efter klockan åtta. Tänkte svänga förbi Sebbes mor och syster en stund och blev kvar ett bra tag efter 8... fastnar man vid Anne på Grönkulla så gör man. I alla fall så var det jättemysigt att cykla hem ikväll (ja, ännu en cykelstory). Jag trodde jag skulle frysa ihjäl men jag var liksom.. gosigt varm istället. Fett mysigt! Och jag har kommit på mig själv med att inte vara rädd för mörkret längre. Jag tycker tvärtom om mörkret numera. När det inte är en aliennatt vill säga. Älskar att cykla när det är vindstilla! Min cykel ♥

Jag blev dock lite besviken för att jag inte hittade en present i cykelkorgen idag, trots att jag parkerade cykeln vid Vox... :(

Btw känns livet jätteroligt när man glömt kvar sitt anteckningsblock någonstans på skolan. Speciellt när det står "I love Hannah Montana", "Hannah rules", "Life's what you make it so let's make it rock", "HANNAH MONTANA <3 <3 <3" på typ varenda sida. :)

VAD SOM DÄREMOT GJORDE MIG GLAD IDAG:

♥ Eira bokade båtbiljett, HON KOMMER HIT IMORGON!!!!
♥ Jag tappade bort min skoldator idag, och nyss fick jag ett pm på fb från någon snubbe som hittat den!
♥ Toast på Vox.
♥ Hann prata med Am i telefon. Har saknat våra phone-talks!
♥ Fick se söta bilder på Sebbe när han var typ tio och såg ut som en tjej... hihiih
♥ Tone får mig alltid att skratta
♥ Jag har sovmorgon imorn, vilket betyder att jag kan se ett avsnitt Skins ikväll.

:DDDDDDDDDD

Bilder från helgen:

lördags - återträff ♥
Lördags - myskärlekskväll hos Elsa ♥

Söndags - upptäcksfärd på Lidingö

Hittade en katt utanför Konsum, DEN VAR SÖT
Kändes lagom kul att sitta på en bänk i Lidingö centrum helt ofixad och käka SALAMI. Men vad gör man inte för att vara den perfekta gudmodern, spenderade alla matpengar på detta fina kort:




Nu ska jag se Skins! :D

Kommentarer
Postat av: Astrid

bilden med stocken var jättefin :D duktig fotograf du är

2011-10-27 @ 23:29:57
URL: http://kattenastrids.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0