Helgen

Igår åkte jag och Astrid till Stockholm för att träffa Elsa :) Vi gick runt ett bra tag i stan och utanför stan och Astrid påstår att vi gick vilse men jag visste hela tiden vart vi var. Vi hittade i alla fall till odenplan där Alex bor, spenderade halva kvällen hos honom och hans vänner. Vi såg på fotboll! I äkta "let's watch the game"-anda, med grabbiga vrål och hela köret. HAHA. Det var lite roligt, fast jag och Elsa som inte är lika into fotboll som alla andra satt mest i köket och berättade för Alex lillebror hur han ska hantera kvinnor. Jag minns inte riktigt vad vi sa men jag är säker på att det var goda råd.

Sedan gled jag och tjejerna iväg till Sollentuna och partajade på eget håll med en burk godis och en high school film med världens vackraste filmkyss. Förutom Anne och Gilberts. Det var i alla fall en JÄTTETREVLIG KVÄLL, och jättekul att få träffa Alex och Elsa igen. Puss på er ♥



Imorse steg vi upp tidigt för att jag och Astrid skulle hinna träffa Am och Angel (lilla bebis <3) innan vi åkte hem till Uppsala igen. Gosh, så söt bebben är! Jättekramgo och ville leka med mina glasögon hela tiden. Och så var den väldigt intresserad av Astrids star wars tröja. Världens finaste lilla gudson. <3

Ikväll var det meningen att jag skulle ha en chillkväll för mig själv och min dator men så ringde Alexander Morell och skulle ha med mig till Gottsunda, så jag och Astrid var där ikväll och lyssnade på lite musik med Morell, Fabian och Tilde. Sen drog vi till donken och dog lite av skratt och sedan åkte vi hem för jag hade tappat bort min mobil. Det måste typ vara tionde gången på två år eller något..... i alla fall så har sonny hittat den nu och jag är astrött så agodnat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0