Idag

Äntligen är mina dåliga dagar över, hade en superbra dag idag. Vann två gånger på kubb på gymnastiken, OH YEAH! Mitt team var bäst. Sedan var jag på stan med Andie, det var ett tag sen vi umgicks så det var nice :) ♥ Ikväll har jag sett en film med pappa, Birdie. Han tyckte att jag borde se den eftersom jag inte vet vem Nicholas Cage är. Somnade tre gånger under filmen men slutet var iaf bra... Imorgon har jag sovmorgon till ett så jag sitter och spelar LoL med texastönten. Han skryter om att han ska se Skrillex. Åååhhh vad jag hatar honom för det. ÅHHHHH!!!!


Kommentarer
Postat av: Elin

Sv: Jag är inte jättebra på macaror osv. för jag anvädner alltid lösögonfransar men jag kan nog göra det :D

2011-09-02 @ 07:30:26
URL: http://cherrybiotica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0