Jobbar

Det springer omkring massa japaner i butiken. De köpte nyss 100 kilo ris. Det händer inte varje dag.

Idag hade jag tänkt bosätta mig i replokalen och övaövaöva på trummorna tills jag får tillbaka mina skills. Jag hoppas att Astrid kommer och är med mig, mina föräldrar har nämligen övergivit mig (pappa är tydligen på stadsteatern och hänger med Göran Engman. Både min och mammas första tanke när han sa det var "ROBIN KELLER!!!!!!") så jag får ingen mat. Iris är inte heller hemma, hon är den som brukar laga mat till mig när vi är föräldrarlösa :(

Ikväll vill jag väldigt gärna hitta på något, men det ser inte ut att hända så mycket.

Kommentarer
Postat av: S

om du loggar in på facebook så kan jag vara social ett tag :)

2011-09-17 @ 23:53:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0