När jag var fjorton år

Jag såg lite gamla bilder
från typ åttan
när jag var fjorton år och inte kunde sova om nätterna för att jag var för lycklig
när jag var fjorton år och alla i min klass var mina bästa vänner
och om rasterna låg vi i högar på golvet och om helgerna var vi påverkade fast inte av alkohol (jag kanske skrattade så att jag dog varje dag när jag var fjorton år)
när jag var fjorton år och trodde att ingen kille någonsin skulle titta åt mig
när det egentligen var minst en som just då var väldigt
väldigt
kär
i mig
när jag var fjorton år och stod upp för mig själv
och hade väldigt rött hår (det var kort också. Jag var söt på ett fult sätt.)
och log hela tiden
och alla tyckte om mig
och jag kunde skriva texter om hur ful jag var och få minst tio kommentarer om att det inte stämde
när jag var fjorton år.
Jag har inte fått vara fjorton år tillräckligt länge.



Blev väldigt ledsen och nostalgisk när jag tänkte på hur enkelt allt var när jag var fjorton.
(trots att det inte alls var det och jag förskönar hela tjugohundraåtta)

Sedan kom jag på att what the hell
Jag är sjutton år nu och ganska
väldigt
lycklig ändå.



Och har jättesnygga putande läppar!!1!11

Kommentarer
Postat av: Elin

Sylvia, du är alltid bäst och galet fin! <3

2011-09-27 @ 18:51:07
Postat av: Kent Wennman

14 var bra, 17 ännu bättre, 21 kommer att bli otroligt, 28 lite oroligt men extremt utvecklande, 32 formtoppen börjar sakta men säkert klättra, 40 sjukt bra, 47 man spricker.....ja, hur bra kommer det inte att bli när man är 62?

2011-09-27 @ 19:12:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0