Negativ osv

Saker jag stör mig på:

1. Folk som klagar på att man är noob för att man går 2 på 1. "Noobs, that was 2vs1, noobs...." alltså, klart det är ORÄTTVIST, men man är ju ingen noob bara för att man tar chansen att få en kill/assist lite snabbare? Omg. Ska man bara rusa därifrån för att man tycker synd om den ensamma stackaren eller?

2. Bara allmänt de som skriver "noob" så fort man gör ett misstag. Vad kommer det hjälpa teamet liksom? Jag blir alltid fett ledsen och opepp... Tummen upp för de som säger åt en vad man kan göra bättre istället för ba "FUCKING NOOOOOOOOOOB OMGGGGG" och sen börjar snacka skit om sitt eget team med ENEMY team.

3. När andra laget blir feedat och dödar en gång på gång på gång..... man orkar ju inte då. Med någonting. Man orkar inte ens vara försiktig längre.

4. När man kör en 3v3 och ingen lyssnar på en när man säger åt de att gå bot för first blood.

5. NÄR MAN BLIR HELVETESSTUNNAD OCH INTE KAN GÖRA ETT SKIT OCH FÅR ASDÅLIGA STATS OCH ORKAR INTE KÖRA LÄNGRE MEN LAGET VÄGRAR SURRENDA FASTÄN VI ÄR FUCKING KÖRDA

6. Folk som använder glada smileys vid helt fel tillfällen.
"I died"
"Me too :)"

"We'll report you"
"Ok :)"

Man ba SLUTA VARA GLAD FÖR I HELVETE



Jag orkar seriöst inte. Jag hade bara tänkt spela någon halvtimma. Jag borde lära mig att inte starta en ny match bara för att den innan gick bra.




Kommentarer
Postat av: astrid

det har gått för långt.

2011-09-06 @ 23:33:03
URL: http://kattenastrids.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0