Skrillex

Jag har beslutsångest.
Skrillex i November eller inte?
Jag vet inte. Jag vet inte, jag vet inte. Jag skulle kanske flippa lite för mycket, chansen att jag på riktigt dör under hans konsert är ganska stor. Jag har ingen självkontroll när det kommer till sådan musik. Och jag tror inte att jag är ensam om det... visst har jag klarat en hel del galna konserter men jag är liten och inte jättestark och jag upplevde för första gången någonsin känslan av att inte kunna andas pga av trycket, i somras. Det var inte nice, men.. kanske är det värt det. Eller vaddå kanske? Åh det är klart som fan att jag ska se Skrillex!



Saknar mina tragiska nätter ensam med Skrillex och burn... Att uppleva hans "musik" första gången var läskigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0