Sverige..

Värt att gå till skolan för att promenera runt en hage och käka godis. Vi hade idrott och skulle springa. Jag är dock inte den som springer om det inte är absolut nödvändigt. (eller när jag gymmar) typ som när vi skulle gå tillbaka till skolan och vädret fuckade ur totaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalt. Kändes som värsta orkanen, regnade som satan och blåste ännu mer. Vi sprang till närmaste tunnel och stannade där tills det lugnat ned sig. Nu sitter jag med en kopp té och umgås med mina vänner och deras datorer. Snart ska jag till Stockholm och tagga Slagsmålsklubben!

hehe btw,

Jag: Jag tycker inte att min blonda hårfärg är SÅ hemsk.
Mamma: ... Nä... eller alltså, .... jag har.. vant mig nu.
Jag: ...
Mamma: Alltså, det ser ut som att du är... du vet.... en viss typ av tjej...
Jag: Försöker du säga att jag ser ut som en fjortis?
Mamma: Nä.. eller.... åt det hållet, ja
Jag: Ehm
Mamma: Typ som hon blondinbella!


Tack, mamma.

På torsdag nästa vecka har jag tid för hårfärgning. Going red. Yeah



Nä, kanske inte SÅ rött, men så rött kommer det säkert bli. Det är alltid så spännande att färga håret med ekologisk hennafärg.

Kommentarer
Postat av: S

blir säkert asbra :)

2011-09-22 @ 23:20:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0