And once again..

Okej, det här är sjunde gången jag tappar bort en och samma mobil. Har alltid hittat den på polisstationen... ingen vill väl ha en gammal samsung. (En av anledningarna till varför jag inte har iphone. Den skulle INTE komma tillbaka)

I alla fall. Jag och Franco var påväg hem från stan. Jag har promenerat hem från stan alltför många gånger det här året och det har ALDRIG tagit såhär lång tid. Vi var tvungna att rädda massa grodor på vägen och hälsa på spöken på kyrkogården osv... Och dansa utanför några killars fönster. De hade fest och vi fick vara med på avstånd. De tyckte om Franco tror jag för de kastade ut en öl till oss. Tyvärr var det några buskar ivägen så jag var tvungen att hoppa över de för att plocka upp ölen. THE THINGS I DO FOR YOU FRANCO. Och det var DÅ mobilen föll ur min ficka. Tror jag. Hoppas jag. Ska cykla dit och leta efter den nu. Wish me luck, kommer ju vara rätt jobbigt att gå utan mobil på valborg...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0