annars har jag idag...

... fått MVG på litterära gestaltningen (han tyckte att mitt projekt var så äkta. Jag blev glad, för jag tyckte att det var en cheesy kärlekshistoria som är rätt fucked up och oförståelig. Men eftersom den handlar mitt senaste år kanske det inte är så konstigt att den är så "äkta".), pratat hemlisar med Louise i vår källare och funderat över hur vi båda kan vara så jäkla snygga när vi är så olika, taggat för Gröna Lund med Alexander, blivit facerapad några timmar (jag är inte så säker på om Fabian någonsin kommer logga ut från mitt facebookkonto), räknat matte, lekt med alla flummiga koder på blogg.se, sett Astrids musikal (FYFAN vad stolt jag är över min vän! Ska se den igen på fredag bara för att den, och HON, var så bra.), cyklat hem i regnet, pratat i telefon, och... ja. That's it.

Fabian klagar på min blogg. Det gör mig sur. Nu tänker jag strejka. Bye.

Sist Fabian facerapade mig hände det här:









inte sådär jättefarligt eftersom Fabian suger på att facerapa (förutom när han skriver till specifika personer han inte BORDE skriva till, att jag haft sex med Niklas medan jag drack te och kollade på Hannah Montana), men när han och Niklas bytte min profilbild till en på mig och mitt ex fick jag nog! (Därför är jag LITE orolig nu)

now, bye.

Kommentarer
Postat av: elsa

DIN BLOGG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111!!!!111!!!!!111

2012-04-26 @ 11:55:48
URL: http://honelsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0