En helg i April

Hej

från lördags


laddar upp videos från konserten sen också, trots att Casual Handshake inte var så nöjda med spelningen. (What do I care? Kände mig som en astöntig fangirl när jag stod där och skrek. Jag känner ju förfan killen. Åh, fast visst ja, jag har ju en tendens att vara astöntig fangirl hur många jag än känner)



ANYWAY, vaknade upp hos Elsa på söndagen och blev uppdragen ur sängen vid typ åtta. Har bästisen kyrka så har hon. (Ja, att gå upp tidigt varje helg är priset man får betala för att ha en sådan underbar vän) Jag och Franco åkte in till stan och åt frukost på Urbans Coffee i några timmar. Jag hade ett perfect moment med the Kooks i bakgrunden och en prinsessas dagbok i handen. Och en sötnos i mitt knä. Sådana moments uppskattas i mitt annars ganska kaotiska liv.


Sedan ringde Am mig och påminde om Angels ettårkalas. Bra gudmor man är som glömmer sådant. Hahaha dags för almanacka kanske? :( Aja, jag var ju som tur var redan i Stockholm så jag och Franco gav oss ut på bebisleksaksjakt. JAG ÄLSKAR LEKSAKER! Kul att det enda jag hittade var massa grejer till MIG! Köpte ett gulligt bamsepussel till lillen. Här ska uppfostras.
Åkte till lidingö vid fyra och firade Angels ettårsdag med hans släkt och Amandas vänner. Det var så mysigt! Det känns fortfarande jättekonstigt att jag för ... fem år sedan började skriva med Am på en hemsida och nu... är vi astighta och hon har en bebis..? TÄNK SÅ DET KAN GÅ. ♥

Sedan åkte jag hem, men hann med te hos Franco och crazydance till Skrillex på gatan. Eller vänta, jag åkte inte alls hem. Jag åkte direkt till Therese för att sova och prata om hennes också ganska kaotiska liv. Satan vad jag älskar hennes rum, och sängen!!!!!!!!!
Idag var jag för sliten och stressad för att orka med skolan så jag tog en dag hemma och sortade ut mina planer för maj och juni.

Nu är det dags för te och brittisk TV-serie :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0