GLAD PÅSK

Var hos Fabian inatt med Astrid och Nikkiboii som kommit hem från Småland. Förutom deras elaka skämt om vart jag ligger på douchebagskalan (DON'T RUB IT IN MY FACE) var det mysigt. :) Nu när jag kom hem hittade jag godis överallt i hela huset. Det är så bra att ha en lillasyster som går påskkärring åt en medan man sitter i Bälinge och vräker i sig chickennuggets. The best of both worlds, liksom.

Idag firar mina föräldrar nitton år. Pappa skryter om sina 107 likes på sin romantiska statusuppdatering och spammar facebook med flera sådana, och mamma couldn't care less typ. Det var tänkt att jag och Iris skulle laga middag till de ikväll medan de går på bio, men till min STORA LÄTTNAD ändrade de sig och bjuder oss på middag istället. Och bio. HEHE. Mycket bättre!

Imorgon åker jag till Stockholm och firar påsk med min gudson (Yes I'm still proud), Am och Joakim. På söndag kommer morfar och farfar och sedan åker jag tillbaka till Stockholm :) Hoppas att ni har en lika bra påsk som jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0