Hey I'm a journalist now

Så känns det i alla fall. Jag älskar den här linjen. Vi har tidningsdag idag. Det betyder skoldag 8.30 på morgonen till 2 på natten. Fast jag kommer att spendera halva dagen i Stockholm för att öh, chilla - och göra en intervju med ett asballt tjejband som heter Mud Walk. Jag är sjukt nervös trots att jag känner trummisen. Kanske för att hon var min allra största idol och förebild när jag var yngre. 

Är fett pepp på att vara kvar på skolan till två på natten. MYSIGT!!!!!!!!!! Jag har fått låna en systemkamera av Björn så jag tänker dokumentera hela dagen.
   Sen ska jag och Alice sova över hos Hanna. Och imorgon bitti ska vi till Morell och äta frukost tillsammans med honom och Sofie :) Han har lovat att göra pannkakor åt oss. Hihi!

 random bild kul

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0