I AM BACK BITCHES

HEJ!!!!!!!!!
De här veckorna har känts tomma. Trots att jag varit ute och gjort saker hela dagar och nätter har jag känt mig tom. Inte ledsen, inte glad, bara tom. Helt jävla skitkall

igår när jag var och snyltade pennor från Ikea med Astrid kom vi på att det var länge sedan vi gick på teater. Och då fick hon en snilleblixt! Mitt humör måste ju bero på att jag inte sett Robin Keller på ett tag.

Så idag gick vi och Harald och såg Fyra dagar i April. Jag tänker inte ens beskriva hur jag kände mig när jag såg Robin på scen, det är för patetiskt och creepy. Huvudsaken är i alla fall att nu mår jag bra. En dos av Robin var allt som behövdes. (Skriver jag medan Kesha sjunger "BECAUSE YOUR LOVE, YOUR LOVE, YOUR LOVE IS MY DRUG" på spotify)

Nu sitter jag och fixar med resten av filmerna från Austria. Visst ja, jag har inte laddat upp några av de på bloggen än. Jag gör det sen. De är fett roliga. (Vi hade i alla fall fett roligt)

orelaterad bild hejdå

Kommentarer
Postat av: astrid

:D och de bästa är att nästa gång du känner såhär så vet du precis vart du ska leta efter mer medicin! ;)

2012-04-04 @ 23:52:20
URL: http://kattenastrids.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0