Interesting shit

Imorse trodde jag att jag började kvart över ett, så jag gjorde i ordning en stor frukost jag tänkte äta till lunch. Precis när jag började äta blev jag osäker och kollade schemat igen. Började tydligen kvart I ett, vilket betydde att jag hade en kvart på mig att ta mig till skolan, och det tar minst tjugo minuter att cykla med mammas usla cykel nu när jag inte har min egen... :( Grät lite över min frukost och cyklade det snabbaste jag kunde, hann precis. Som tur var hade jag Niklas hemma hos mig som kunde plocka undan frukosten och låsa efter mig.

Nu sitter jag i en fin tröja och äter choklad som Nikkiboii glömda kvar här!!!!!! (y) Tänkte faktiskt städa mitt rum men så har jag ingen tid kvar på spotify så fuck that.



Jag tänker uppdatera nordea.se tills jag fått in min lön istället. Sedan tänker jag shoppa bort mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0