lol

Jag hittade mobilen!
Sedan upptäckte jag att min ipod var borta också. Jag har haft den sen jag var 12 så jag blev jättejätteledsen. Gick tillbaka för att leta efter den i samma buskar och jag HITTADE DEN!

... gud vad mycket fram och tillbaka jag gått bara för den där jävla ölen. Jag som inte ens är ett fan av drickande. Fint

Nu sitter Elsa, Niklas och Spansko i min säng och kollar på 1000 ways to die. Alex är påväg hit för "förberedelser inför valborg". Oh, nu kom han.
Sen ska jag och Elsa tvinga pojkarna se på Pride and prejudice för att visa de hur de BORDE vara. (MR DARCY!!!!!!!!!!!! <3)

goodbye

Kommentarer
Postat av: ikka

Det är inte okej att din mobil överlevt sen du var tolv & min bara överlevde tre & ett halvt år. ;_;

2012-05-02 @ 15:14:48
URL: http://ikkasrandomness.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0