PROBLEM AHEAD!!!!!

Jag hamnar alltid i det här dilemmat! SKA JAG KLIPPA LUGG ELLER INTE? Alla säger alltid att jag passar så bra i lugg men när den väl växer ut till sne-liknande-mupp-lugg så säger de att det är "fint sådär" när jag frågar om jag borde klippa lugg. !!!!!!!!!
Just nu ser den ut såhär



jag gillar INTE. Vill klippa. NU. Innan valborg. MEN HURFANDÅ. Eller ska jag ha kvar såhär? JAG VET INTE. Vissa dagar ser det bra ut och andra inte! SÅ SVÅRT.

Här är lite exempelbilder för att ni ska kunna bestämma åt mig.

Snelugg???????

skum halvlugg?

hellugg?

jag saknar mitt röda hår.

LOL BLOND LOL!!!!!!!

eller så blir jag hipster på heltid.


NEJ MEN SERIÖST!! DET ÄR UPP TILL ER NU!!!! AAHHHH!!!!!!!! Eller så flippar jag och klipper bort all lugg!!!! usch nej. HJÄLP


Kommentarer
Postat av: astrid

hipstaaa plzz... haha! omg vad har hänt med bloggen?! VART I H-VETE ÄR MIN HEADER!? </3

2012-04-28 @ 02:14:27
URL: http://kattenastrids.blogg.se/
Postat av: Anonym

DU SKA VARA BLOND!!

2012-04-30 @ 09:58:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0