That's allright

Sitter i macsalen och ska ha betygsnack på desktop!! Hahahah det enda den här kursen lärt mig är hur otroligt DÅLIG jag är på design. Eller kanske inte dålig, men tycker det är så jäkla tråkigt (eller inte tråkigt, bara inte kul), så jag har inte lagt ned någon effort alls.
Trots att det är över en månad kvar tills vi slutar skolan är det så jävla slappt nu. Vi har redan börjat få betyg i kurser och vi har bara ett fåtal prov kvar och vi har knappt haft skola den här veckan. Idag är det sista litterära gestaltningen för terminen men eftersom jag redan fått betyg behöver jag inte gå. Åhhh men jag vill ju gå! Litterära gestaltningen är enda lektionen jag får träffa Jonas på! Tänker gå idag i alla fall, han ska hjälpa mig med min bloggdesign. (För tydligen kan han sånt, till skillnad från Niklas)
sen ska jag planera valborg med Fabian. Jag som hade sån ångest förra året. När jag gick på högstadiet brukade vi alltid ha grillkvällar i Hågaby med klassen. Det var så jävla mysigt, bland det bästa jag visste. När vi började gymnasiet splittrades vi smått och jag hatade det, så förra året var jag mest ledsen och tänkte supa bort valborg för att trotsa mig själv. Men den valborgen blev faktiskt jätterolig! Och det här året är jag jättetaggad, jag ska ju vara med de personerna jag älskar mest. Ska bara umgås med folk jag trivs med, inklusive några från gamla klassen förhoppningsvis. Jag älskar mina vänner, just saying.
(Det här är nog ett sådant där tråkigt blogginlägg med massa text och inga bilder som Fabian klagar på) (här är lite bilder då) :
(jag hatar egentligen när bilder med text har grammatiska fel men denna var rätt så söt i alla fall)
(Franco, if you haven't seen little miss sunshine, that goes on the list)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0