What a day

I en prinsessas dagbok skriver Mia dagbok vart hon än är, t om när hon konverserar med sina vänner.
Gör man det på Rosendal beslagtags boken och i nästa sekund är sidorna fyllda med könsorgan och sexpositioner för att mina vänner på Rosendal är extremt mogna. Och innan man hunnit blinka vet hela matsalen (i alla fall de som jobbar i cafeterian, förhoppningsvis hörde inte de på andra sidan matsalen trots att FABIAN SKREK) vilka man har legat med, hur bra de var, vilka man uppenbarligen KOMMER att ligga med, och hur bra DE är. Inte för att jag skrivit om det i min dagbok och mina vänner är så taskiga att de LÄSER min dagbok (ehum), utan för att FABIAN FÅR FÖR SIG ATT GÖRA EN JÄVLA LISTA SOM INTE ENS STÄMMER. (Bara lite)

Lär er från mina misstag.

Det var i alla fall vår idag och jag promenerade och satt vid ån med From (det har blivit en vana?) och sedan åt jag middag på stan med mamma och sedan gick vi och kollade på Footloose igen. JAG HAR SÅ DUKTIGA VÄNNER. Sedan tvingade From mig till humc för att träffa Jim och där satt jag ett tag tills jag kom på att jag... visst ja, har jobb imorn. Därför borde jag gå och lägga mig NU och inte blogga. Godnatt.

inte för att jag går IB, men den var kul

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0