One of those days

Har en typisk sådan dag då jag inte vill vara social eller göra något över huvud taget. Är bara så utmattad efter allting, jag måste få sova ordentligt och vila. Vara med mig själv ett tag.
 
Jag är dock glad efter gårdagens kvällspromenad i Stockholms innerstad. Typiskt Franco att inte ha någon koll alls på vart han ska på konsert, vi letade ett bra tag... haha :( Elsa mötte mig sedan vid Hornstull och jag sov hos henne, vi hade en hel del att catcha upp med varandra. ♥ Började tjugo i tio imorse så DÄRFÖR är jag sjukt trött ídag. Funderar på att skita i föreläsningen vi har om en kvart och åka hem och plugga istället. Kul att jag har gått i skolan i fyra dagar och redan har typ 10 skoluppgifter att ta tag i.
 
ja. Jag drar nog hem. Jag har ju brownies hemma. Brownies jag får äta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0