2011

ÅRET.
Hur har året 2011 varit för dig? Utvecklande.
Bättre än förra året? Ohja!
Har du träffat några nya vänner? Ja!
Någonting du aldrig kommer glömma från 2011? Haha, jag kommer nog inte glömma vårterminen någonsin eftersom jag tänker på den så fort jag blundar. <3
Har du flyttat under år 2011? Nä
Har du hittat en ny låt som du älskar? ...
Isåfall vilken? Så jävla många

ALLMÄNT.
Har du rökt? Ja
Har du kysst en främling? Haha hm jo
Har du haft sex med en främling? Njeee
Har du varit sjuk? HAHA semestern i england, lunginflammation <3
Har du sovit ute? Yeees
Har du druckit alkohol? Yeees
Har du saknat någon? HAHAHAHAHAHAAHAAAAA :((((((


KÄRLEK.

Hur har din kärlek varit 2011? Vart ska jag börja?
Har du varit kär? Sådär patetiskt, underbart, och jobbigt kär som man blir ibland.
Har du sagt jag älskar dig till någon? Yeees
Har någon sagt jag älskar dig till dig? Nej :((( (haha jo)
Har du haft sex någon gång under året? Yeees
Har du haft ett hemligt förhållande? Hahah ja
Har du pratat med något ex? Japp
Hur länge varade ditt längsta förhållande? Det här året? Mitt längsta förhållande tog SLUT det här året


SORG&HÄMND.
Har någon i din närhet tagit självmord? nej
Har någon i din släkt avlidit?  Ja
Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? Han stoppade mig.. -.-
Har du varit i slagsmål? Noo


PERSONLIGT.
Har du gjort någonting du ångrar? Både ja och nej.
Isåfall vad? Någonting som gjorde att jag utvecklades grymt mycket som person men som sårade en person som betyder mycket för mig.
Har du skämt ut dig?  Har jag säkert xd
Har du ljugit för en vän? Mja
Har du varit ute en hel natt? Yeees
Har du blivit tagen av polisen? nej
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? Ja
Har du sovit i samma säng med någon i samma kön? Ja


SKOLAN&FRITIDEN.
Vilken skola går du på?  ROSENDAL <3
Har någon varit elak mot dig i skolan? Actually not :o
Hatar du någon i din skola? Actually yeah :o
Har du gjort något framsteg? Ja!
Har du haft alla rätt på ett prov? Ja!
Trivs du i skolan? Som fan!


VÄNSKAP.

Har du träffat nya vänner? Ja (har inte den frågan redan varit?)
Har du förlorat en vän? Nej :o
Har du fått tillbaka kontakten med en gammal vän? Ja!
Har du gått bakom ryggen på en vän? Don't think so :o
Har du ljugit för en bästavän? Mjo
Har du haft en relation med en vän? ja

lame lista, gott nytt år

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0