Black & white




- Skollunchen idag var så gudomlig att jag gick leendes hela dagen
- Lite best of both worlds när det bästa av Katedral kommer till Rosendal och planerar tysklandtrip med mig, Klas, och Niklas. I juli bär det av!
- Jag känner mig fruktansvärt effektiv när jag både pluggar och jobbar varje dag. Är läskigt o-stressad och förbereder mig på dagen då allt kör ihop sig, men just nu är jag ganska harmonisk
- Jag tror det blir Hultsfred trots allt, jag kan knappt vänta!!!
- Nu tänker jag lägga mig i ett varmt bad med badrosor jag fick av Astrid (hon hade gjort i ordning en liten påse med smink och annat eftersom hon tyckte så synd om mig - ja mitt smink är fortfarande borta - kan man vara en bättre vän?) och läsa en jättemysig bok jag börjat på. "The secret of happy ever after"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0