Ehhhhhhhh

Idag har jag inte gjort något vettigt över huvud taget. Förutom att börja städa mitt rum och värma mat. Och så tog jag mig tid att sitta och leka med if it means a lot to you på piano. Snart kommer man inte ens höra att det är den jag spelar eftersom jag gjort om den så mycket.. Ja, och så spelade jag LoL med Nikola och någon av hans vänner! Haha det var så jävla random, de skulle göra något projektarbete i skolan och de hade valt att spela LoL eftersom Niko aldrig spelat det, och de behövde en till medspelare så jag ställde upp. De filmade och ska typ lägga upp det på youtube, trots att det var ganska lame för Niko var inte tillräckligt noobig och OJ nu börjar bloggen återigen handla om LoL

det jag egentligen ville säga är att jag har varit fett seg och orkelös idag och sa därför JA när Astrid frågade om jag ville se Twilight på bio. Jag tyckte väl att jag behövde komma ut och.. okej, Twilight var precis vad jag behövde. Men alltså, wtf? Vad är det för fel på storyn? Och vem fan tror Bella att hon är? Jag hatar kvinnan. Bröllopsscenen var tillräckligt fin för att jag skulle börja gråta men resten var ju bara fucked up. Jag är egentligen ingen som har förutfattade meningar så jag borde inte säga något om Twilight, har ju varken läst böckerna eller sett alla filmerna, men seriöst...? Bella kan gå och dö!

Jaja, bio är alltid nice och Astrid är alltid mer än nice så det var nice. Fult ord

Nu ska jag se how I met your mother och sedan soooovaaaaaaaaa

nu känns det lite tomt utan de faktiskt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0