Iår är det skottår, det betyder en extra dag. Varför just iår?

Kan man kalla varm smet för kladdkaka?
Är jag finare med eller utan glasögon?
Varför sjunger Chuck Berry "We was reelin' and rockin'" när det borde vara we were?
Kommer jag att orka promenera till skolan varje dag i vinter?

Det är frågor som cirkulerat i mitt huvud idag.
Jag var hos en Emma med en annan Emma + From och två till. Vi firade kladdkakans dag sådär två månader för sent.

puss



Idag hände något i skolan som fick mig att tänka
(på andra frågor än de oväsentliga ovan)
någon jag känner bär på stor sorg just nu
jag tror att hon går sönder inuti
hon är påväg att fölora någon väldigt, väldigt nära
medan jag satt i klassrummet och klagade över mitt borttappade smink var hon inte där

Jag finns här, M.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0