kul blogg man har

eftersom jag bara har 14 läsare när jag inte länkar på facebook kan jag skriva om VAD SOM HELST
jag har en dålig dag idag
Tur att det finns vänner som erbjuder kramar, te och brownies här.
Promenerade till skolan idag igen. Tror faktiskt jag skulle palla att göra det varje dag om jag hade en kompis att gå med, men Niklas åker väl tillbaka till Knivsta vid veckans slut. :(

Mina linser är torra och därför kan jag inte påbörja mina feta skrivuppgifter som ska vara klara tills imorn och i övermorn.


Kommentarer
Postat av: elsa

VADÅ "BARA 14 LÄSARE?" BITCH!! VEM TRORU ATT DU Ä VA? KISSIE?? :((((((((((((((((((((((((((((((((



puss

2012-01-26 @ 09:32:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0