städhjälpen himself

Idag var Niklas här för att hjälpa mig att packa. Det brukar aldrig gå så bra när jag gör det själv nämligen. Sedan kom Astrid och hon hade med sig awesome chips som vi åt upp. Och så åt vi glass. Och kollade på how i met your mother.
Nu har de åkt hem och jag taggar sönder för imorn, LONDON!!!! hahahah, Therese kom nyss på att vi inte kan ta oss hem från Stockholm när vi kommer tillbaka till Sverige, för vi kommer tydligen hem mitt i natten... Som tur är har jag min vanliga B-plan Elsa.



like boss(es)

(btw hade jag världens finaste skypesamtal med världens finaste person inatt. Jag är bara tvungen att skriva det för jag känner mig ganska glad just nu och allting ordnar sig tror jag. Puss)


Kommentarer
Postat av: elsa

är jag bara din b-plan va :( min madrass är sjukt skön :(

2012-01-06 @ 17:25:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0