But... food

Hej
De här senaste dagarna har jag ätit. Mycket. Jag är alltid den som äter minst för att jag alltid blir fort mätt, men sen i onsdags har jag ätit konstant. Jag har sett höggravid ut i tre dagar, först nu börjar magen lägga sig lite. Det är jätteroligt!

Det började med en tårta personalen på Tant Grön fick i onsdags. Jag och Franco satt i mitt kök och skulle äta tårtan. Men Franco ville prata istället. Typ säga gulliga saker och sådant där. Jag hade en fucking gräddtårta framför mig, hur skulle jag kunna koncentrera mig? Till slut gav han upp när han såg att jag inte lyssnade alls och bara sneglade på tårtan. Så jag åt. Och det var det bästa jag ätit i mitt liv. Så jag åt mycket. Tänkte inte på att jag möjligtvis är laktosintolerant. HAHAHA. Dagen efter var min mage helt uppsvullen, ni vet som den blir när man äter mycket. Men inte kunde jag sluta äta tårta i alla fall. Jag smygåt en bit till frukost och sen var vi tvugna att lämna ifrån oss den till Björn. Han gav mig dock en till bit... ♥ Men Franco gav sig på den så jag var tvungen att gluffsa i mig den med händerna. Skitäckligt men så jävla gott.
 
Sen var det midsommarkalas hos min morfar och jag åt och åt och åt och åt och åt och åt och åt och när jag blev mätt åt jag ännu mer. När jag reste på mig vinglade jag seriöst till och jag hade så ont i magen att jag dog. Typ. Så när fikat kom bestämde jag mig för att bara äta jordgubbar. Men så ställde de en chokladkaka och en till gräddtårta rakt framför mina ögon. Det slutade med att jag satt och åt utan att jag själv märkte det så mina föräldrar var tvungen att ta in de.
 
Jag lovade mig själv att inte äta mer dagen efter men när den dagen kom satt jag där vid bordet och smällde i mig mer sill och potatis. Sen åkte jag till Astrid på ett till midsommarkalas. Knytfest. Med massa mat. Och TVÅ GRÄDDTÅRTOR. Aa nej. Är seriöst bakis på mat nu. Och gissa vad jag nyss hittade i vårt kylskåp? En gräddtårta. Livet </3
 
Föder nog en matbebis snart. hahahahahhaha kul inlägg
 
 
or pregnant women.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0