För vi har tagit studenten

Och så har vi inte det :p:P.p:P:p:pP men jag tvingade Niklas till Uppsala för att dela glädjen med mig och alla glada studenter på flaken.

Nu sitter vi på mitt rum. Han är fast i Hågaby för att Uppsala har förbjudit cash på bussarna, så han får sova i min trädgård inatt. :)

Idag har vi packat så att jag ska slippa göra det imorgon, på torsdag åker jag till LOOOONDOOOOON med några guuurrrrllls från my claaaaasssssss. Såhär brukar det gå när jag packar:



ni har väl hört historierna om hur jag tog med fem par byxor och en t-shirt till Siestafestivalen och klackskor och solfjädrar till ett läger som hölls på en ö med bara skog?

Hursomhelst så är jag väldigt begränsad nu eftersom jag inte har checkat in något baggage för att ryanair SUGER och jag tänker INTE betala 500 spänn för lite extra packning. Har alltså bara en handväska att fylla med nödvändiga saker... Så alla byxor får jag ha på mig, klackskorna är i Josefines väska och solfjädern får stanna hemma. BUDGETLIV FTW. Titta vad jag lyckades med:



Jag lovar att den väger mer än vad den får, men jag har seriöst BARA med mig saker jag behöver. Det är inte lätt att vara tjej.

Niklas sitter och blåser såpbubblor i mitt ansikte. Jag kanske borde ta med mig de till England? Vore ganska typiskt mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0