Sweet eighteen?

Åhh min mamma och syster kom precis in på Tant Grön och sa åt mig att blunda för de har varit på stan och hållt på med hemlisar!!! hihii typ FÖDELSEDAGSPRESENTER TILL MOI! Jag fyller år om nio dagar!!!!!!!!!!!!!!! Jag har aldrig längtat såhär mycket efter en födelsedag. Inte för att jag fyller arton, jag har bara insett hur mycket jag älskar att fylla år. Det är så mysigt. Hihihihihi. Drömde mardrömmar om att alla glömde bort min födelsedag, hoppas att det inte var en sanndröm. De som är på peace kan ju ta sig som prioriterar festival framför min födelsedag. Dö.


Kommentarer
Postat av: NIklassssss

Ohyeah kommer åka till dalarna den 24 och vara där framtills den 28 då jag flyger till Skåne... :)

2012-06-19 @ 19:45:27
Postat av: Shimo - Extrem kvinnlig skönhet är alltid provocerande

VAD ÖNSKAR DU DIG!? C: <33 Miss you Jam! :o

Svar: Jag vet inte!!!!! :o Smink... (a) Föresten jag har en liten försenad födelsedagspresent till dig!
None None

2012-06-21 @ 14:45:56
URL: http://shimoangel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0