Fullt upp

sitter i skolan och orkar inte alls catcha upp med allt arbete, väntar på att världens bästa och saknade Niklas ska komma hit och äta lunch med mig. Jag är jättehungrig, åt en kaka till frukost och mer har jag inte råd med för min plånbok innehåller bara euros och forints. Och orka göra egen frukost hemma klockan sju på morgonen. jag vill ha frosites. Well

idag kommer Nikola till Rosendal och sedan åker vi till stockholm för att TAGGA RISE AGAINST JAAAA



lyssnar knappt på de längre

men ändå

det är Rise Against

and Franco is coming hopefully

and Franco is great!

Och Matildorna kanske är där, de är också great!

Och Niko och Alex Morell är rätt great de med

everything is great

yes I am bored

bye



fortfarande så jävla rolig


Kommentarer
Postat av: elsa

saknar saknar saknar dig dig dig.

slagga hos mig i helgen? puss fina

2012-03-06 @ 12:23:30
URL: http://honelsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0