HAPPY 18th BIRTHDAY FRANCO

Känns inte som det är torsdag. Det känns som att det är helg men jag är helt säker på att det är lördag imorn.
Var i skolan en timme idag och gjorde ett engelskatest och sedan åkte jag ned till stan och mötte en viss liten peruan som blir ARTON IDAAAG och valde att spendera några timmar i Uppsala istället för i skolan (...) vi åt lunch med Astrid och sedan bjöd jag honom på födelsedagsfika.

Niklas kom förbi på eftermiddagen, vi har pratat och sett på DJUNGELNS DROTTNING. En ny dokusåpa om massa bimbos som är ute i "djungeln" och ska "överleva". Efter en halvtimma av den skiten hörde jag inte vad de sa längre, de bara skrek. Typ. Min gamla kompis/idol/förebild/whatever är med och "tävlar". Kattis. Hon kallas för Caty numera men hon kommer alltid att vara Kattis för mig. Min kära Kattis med blonderat hår, baggykläder och en skejtboard under armen. Att se henne i en sådan där dokusåpa känns... minst sagt speciellt. Och väldigt konstigt. Nåja

Niklas sa att han hade köpt kakor idag, dels för att han visste att jag har pms. Kakorna hade försvunnit under mystiska omständigheter, men ändå. Jag behöver ingen pojkvän när jag har en sådan underbar vän. Ville bara säga det, Niklas, I love you man. ♥

Jag tror jag ska... sova nu faktiskt. Jag har prioriterat bort sömn så länge att det är dags att ta igen det. Nightynight



åh, apropå choklad och sådant. Jag åt chickennuggets idag. Igen. Orkar inte MED mig själv helt enkelt, idag när jag skulle cykla upp för en backe höll jag på att dö. Blir några situps och armhävningar ikväll tror jag, får ju inte säcka ihop totalt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0