Ett sådant där tråkigt inlägg om vad jag gjorde igår

Åkte till Stockholm efter skolan, blev ledsen när det REGNADE. Jag och Franco stod under ett tak medan alla Glasvegas äkta fans stod ute i regnet och tittade på de. Vi såg alltså bara en folkmassa, inte själva Glasvegas... MEN vi hörde iaf musiken!




Sen träffade vi Am, Joakim och lilla Angel vid slussen (jag har världens finaste gudson). Pratade ett tag och sen sa vi hejdå och åkte till fridhemsplan och mötte Alex, Alex och Alex :D Vi åkte hem till Alex Ceraolo och glodde på TV (funfun) och sen lämnade jag de och träffade Elsa istället. Lyckades stöta på Am och Joakim vid Slussen IGEN lol. Jag och Elsa vräkte i oss donkenmat och pratade om livet och sedan åkte vi hem. Hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0