ösgjdhdöhdlhdölhdk <--- typ så

Somnade en halvtimma imorse och när jag vaknade var klockan halv sju och de andra hade spelat klart. Det var ljust ute och jag blev blind ett slag, sedan släpade vi oss till centralen. Tycker inte om att säga hejdå till mina stockholmare :(
Ringde Niklas och råkade väcka honom, men han mötte mig snällt i Knivsta åtta på morgonen trots det. Ibland får jag ångest över vilken bra vän han är, jag kommer aldrig att kunna gottgöra honom för allt! Fick frukost och vi spelade chack. Jag vann, alla mina bönder blev nämligen superstarka och skyddade min kung. Sedan kidnappade en häst Niklas kung så ah. Sucks to be him.

Har tagit igen min sömn nu och nu tänker jag gå och lägga mig igen. SKOLA IMOORN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0