yes

Vad vill vädret Sverige? Igår snöade det och idag svettades jag i t-shirt vid fyrisån och åt glass. Jag och Sofie tog en liten promenad ned på stan, drack färskpressad juice och pratade. Det var så soligt och fint!
Precis när jag tänkte åka hem ringde Niklas och sa att han och Alex var påväg till stan, så jag stannade. Hade ett fint samtal med Niklas jackficka i sisådär femton minuter också. Hahahah

Jag älskar våren när alla grabbar vill stajla med sina bilar och motorcyklar. Jag bryr mig inte om killarna men jag älskar bilarna. Och motorcyklarna. ÅH vad jag vill ha en.

Elin kom med glass till oss runt fyra och sen gick vi till Vox, träffade Renée, hade en vild diskussion om miljöfrågan. Hahah.. och åt lite mycket pasta.

Tänker sova nu
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0