breakfast at Tanten's

Fan vad mysigt det var igår. Vi satt vid kungsängsrampen och bara chillade. Och skejtade. Och pratade festivaler. Det var så länge sen jag kände detta sug efter att skejta. Jag tror jag ska börja igen. På riktigt. Jag var rätt duktig när jag var yngre, jag kan bli lika bra - bättre, nu. !!!!!!!!!!!!!!!!

De andra drog hem vid tolv och jag och From åkte hem till honom och åt experimentiella micropannkakor med ost och kryddor. Sedan sov vi. Och jag fick bokstavligt talat DRA upp honom ur sängen imorse. Jag hade ingen aning om att han var så morgontrött. Men jag är nöjd och stolt, för hans mamma sa att jag är den enda som lyckats få honom att vakna. HAH!

När jag kom hem upptäckte jag att jag var utelåst. Hade bara nycklarna till Tant Grön. Så jag öppnade affären en haltimma för tidigt och tänkte göra frukost. Men så kom Björn och störde så det blev bara en veganpumpakorv. Jag försöker hitta något substitut för mina älskade hampakorvar. Pumpa Snack funkar rätt bra, fast jag kan inte bestämma mig för om det är gott eller inte. Jag blev sugen på te och precis när jag skulle göra iordning te kom pappa och sa åt mig att skura hela hågasalen. INGEN RO INGEN RAST som Björn alltid säger.

Jag tycker inte om att skura golv. Det känns så förnedrande. Speciellt när folk går på golvet hela tiden och smutsar ner igen. HAHAHAH jag minns en gång när jag och Adde jobbade tillsammans och jag skurade toalettgolven FÖR HAND och han pallade inte hjälpa till. Jag trodde iaf att han gjorde någon nytta i affären, så det var OK, men sen tvingade han mig att komma och jag ba neeeeh jag städar och han ba JOOOO KOM JAG MÅSTE VISA EN GREJ och jag ba okeeeeeej och så gick jag till honom, bara för att se att han 1. spelade musik på kassapparaten och den lilla plingan vi har för att folk ska plinga när ingen står i kassan och 2. hade skrivit in 1337 på allt man kan skriva 1337 på. Typ vågen, miniräknaren osv. HAHAHAHAHAHAHAH det kändes så ironiskt att det blev kul. ♥


Nu ska jag gå och skura färdigt. Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0