heheh kul med kreativa rubriker



jag tycker alla IB-skämt är så jävla roliga trots att jag själv inte går IB. Usch jag tycker så synd om pojkarna i Stockholm som har testweek den här veckan. Det verkar pissigt. (Se, jag klagar inte bara på mitt eget liv, jag klagar på andras liv också. Så att de slipper.)



Jag hittade en No Doubt skiva i min bokhylla idag. Jag har inte lyssnat på de sen jag var femton! Och då tyckte jag inte om de så mycket, jag lyssnade bara på de för att tjejen i Washington DC (en bok av Meg Cabot - yes I am that nerdy) avgudar de. Nu tycker jag faktiskt om de på riktigt. Gwen är så cool. Och snygg.

Nu ska jag läsa på om Sikhism innan jag däckar ihop igen, för religionsseminariet på fredag slipper jag inte undan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0