Livet
Febriga tjejen vaknade upp i sitt eget äckliga svett x antal gånger inatt VADFAN!?!??!?! Hur i helvete blev jag sjuk???? Vad är grejen med att jag när jag åker snowboard i en vecka, går på konsert direkt efteråt, äter chicken nuggets varje dag, går i aldelles för kalla kläder, INTE blir sjuk, men när jag äter VÄLDIGT NYTTIGT, KLÄR MIG PERFEKT, INTE GÖR ETT SKIT UTAN BARA CHILLAR HELA TIDEN, DÅ FÅR JAG FEBER?!?!?!?! VA!!!!!!!! (lång mening, ni får läsa den flera gånger)


Min kropp både kokar och gör ont och ömmar och håller på just nu. PALLA! Jag hade 6 timmars arbetstid idag, jag BEHÖVER de pengarna, och imorgon är det fucking woodstockfestival på Rosendal. ATT LIGGA PÅ EN SOFFA OCH VILJA DÖ ÄR INTE VAD JAG BEHÖVER. MOTHER OF FUCKING GOD :(

ja. Jag behövde bara avreagera mig lite. Jag blev verkligen sjuk när jag minst behövde det. Och det jag mest av allt behöver nu befinner sig i Gärdet, Stockholm. Livet är inte rättvist.

I-LANDSPROBLEM WOHOOOOOOOOOO

titta på mitt äckliga svettiga hår

Kommentarer
Postat av: elsa

du är vacker, och jag älskar dig.

2012-05-13 @ 11:15:12
URL: http://honelsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0