Något står inte rätt till

Efter att ha kollat på One Direction videos på youtube i X antal timmar insåg jag vad jag höll på med, så för att behålla min värdighet gick jag tillbaka till Jonas Brothers. Okej. Jag kommer aldrig någonsin att skämmas över att jag gillar Jonas Brothers. De är mina gudar. Det är dessutom fett coolt att gilla de nu när de inte är lika kända längre. Typ som Hannah Montana. No one gets it, but it's true.



Ser ni? Ser ni hur söta de är? Jag blir helt överlycklig, det bara spritter i hela kroppen på mig. Jag vill äta upp de. Jag vill att de ska äta upp mig. Jag vill vara deras flickvän. Jag vill vara deras bästa vän. Jag vill vara de. Jag vill vara deras mamma. Jag vill vara deras husdjur. Jag vill vara deras syster. Jag vill vara deras slav. Jag vill vara deras manager. Jag vill vara deras städare. Vad som helst, bara jag får vara i närheten av de.

MEN JAG GÅR INTE LÄNGRE ÄN SÅHÄR. Jag kan tillåta mig själv köa flera dagar för att stå längst fram på en av deras konserter, jag kan tillåta mig själv att vara världens töntigaste lilla skrikande tjej som beter sig som en tolvåring och inte en artonåring. I alla fall när de gäller de. Inga andra. JONAS BROTHERS FOR LIFE HIHIIHIHIHHIHIH

Kommentarer
Postat av: elsa

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH

2012-05-24 @ 13:00:52
URL: http://bajs.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0