Om man nu ska vara lite positiv



Imorgon, trots att jag ligger på dödsbädden. Kan inte missa detta! Jag älskar min skola.


En dag på Siesta och några dagar i Skåne med Elsa och Astrid om mindre än en månad!



Och veckan därpå åker jag till London med några underbara tjejer i klassen!



.. till sommarlovet!

och dagen efter sommaravslutningen åker jag, Sofie, Hanna och Emma till...



(Sedan fyller jag arton. Franco ville dra med mig till Ungern men jag ba va? Rise Against suktar mig på peace (inte för att jag tycker så bra om de längre, men jag vill inte missa en till spelning! Jag har bara missat en!) men hur tusan ska jag ha råd? Jag tror jag spenderar min födelsedag i Uppsala. Det känns säkrast så)

och sist men verkligen inte minst...





IT'S TURKIET BABY! Det blir första gången jag är i ett varmt land.. Har ju bara varit i danmark och England, lol.

Hur jag har råd? Det har jag inte. Jag är skyldig pappa 7000 och bara hoppas på att jag kommer hinna jobba ihop så mycket pengar innan jag åker iväg på allt. Om jag fortsätter vara sjuk varje gång jag ska jobba är jag ju körd...

jag är i alla fall taggad inför sommaren ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0