"Se det från den ljusa sidan"

När jag hade tre underbara vänner vid min sida och en pojkvän sovandes i vardagsrummet kändes det inte helt hemskt att vara sjuk. De har lagat mat och tagit hand om mig hela helgen och Franco stannar här idag med. Trots att det suger att min sommar är helt förstörd för att jag måste ta det lugnt i flera månader, är jag glad över att jag har så underbara människor omkring mig. Jag vet inte vad jag skulle göra utan er! Jag vet att min sommar inte kommer bli en katastrof så länge de finns här. Ville bara uttrycka min kärlek. Nu väntar en omelett på mig i köket. Blev så influerad av Gavin & Stacey så tvingade Franco att göra en omelett. Jag får göra sådant när jag är sjuk. (y)

(tro inte att det är jag som kysser Niklas. Det är Elsa. Dom är kära!!!!!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0