Vad jag vill och inte.

Jag är fortfarande sjuk. Vad jag har gjort de här dagarna är legat i soffan och svettats. Det är ganska tråkigt. Igår var Niklas här och lärde mig hur man inte flippar ut av stress, jag kom nämligen på att om jag fortsätter bli sjuk varje gång jag blir stressad, kommer jag bli jättejättesjuk innan mitt bröllop. Och det vill jag inte.
Sen kom Astrid hit och åt bröd. Under de timmarna var jag ganska frisk. Trodde jag, nu är tydligen Niklas sjuk också HAHAHAHA "Äsch, jag har bra immunförsvar, jag klarar mig" my ass. Nu har jag i alla fall lyckats ta mig till datorn *framsteg*. Ska snart lägga mig ned i soffan igen och ta tag i religionen, mamma var snäll och skrev ut halva wikipedia åt mig. Grejen är att jag inte vill läsa religion just nu. Eller räkna matte. Eller göra en engelskapresentation. Eller skriva klart hälsoprojektet. Eller läsa om ekologi. För min hjärna orkar inte tänka längre än att om 7+4 är tio måste 5+4 vara exakt samma sak. !!!!!!!!!!!!!! This is not me. I'm not this stupid.

Det jag VILL göra nu är se tusen ytliga chick flicks och äta glass. Och spela TV-spel. Och slippa svara i telefonen varje gång en försäljare ringer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0