Valborg

Jag bryr mig inte om att vi gick vilse i ekeby mitt i natten
och frös ihjäl
eller att alla var otaggade mot slutet
eller att jag spenderade för lång tid på max för sent på kvällen, helt dödstrött
och väntade på en taxi till klockan tre
istället för att vara på den där festen vi försökte hitta.

För MIN VALBORG VAR GREAT (tills dess)
Det var fint väder, jag var glad, jag träffade folk, jag dansade, jag åt chicken nuggets. Och jag fick vara i hågaby i ett par timmar innan jag åkte till stan igen. Det kändes bra, jag behövde det!



En kort film från forsränningen


Japp, jag är nöjd. Och jag vill fira valborg NU!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: e

Ledsen över opeppen ... bättre lycka nästa gång .....

2012-05-03 @ 05:56:17
URL: http://honelsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0