en lördag

HEJ!!! MIN BLOGG ÄR SKITTRÅKIG!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
IDAG HAR JAG packat upp massa skit från Reneé voltaire, massa grejer som "smakar som godis" men hon ljuger, det är skitäckligt.
OCH JAG HAR tvingats lyssna på massa klassiker som "leva livet" och han korvgubben med lådan på magen, som en skitdålig kör sjöng i flera timmar OM OCH OM IGEN.
SEDAN HAR JAG suttit i replokalen med Björn och inte spelat ett skit alls utan mest pratat om tjejgrejer OCH PORRIGHETER
 
OCH JAG HAR ätit för mycket mat och sett en skitbra film (vill ha en motorcykel)
och ikväll SKULLE JAG träna men det slutade med att JAG SATT OCH kollade på skitsnygga träningskläder på American Apparel's hemsida. GOOD ENOUGH säger jag.
 
tycker om mitt liv och människor jag kan vara mig själv med. Jag önskar att jag hade styrkan att fylla mitt liv med bara sådana människor.
det har jag inte men det gör ingenting för ungdomen ska väl vara såhär förvirrande, det är väl meningen
 
 
förjävla underbara helt enkelt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0