Obekvämligheter

Hej
Igår skulle jag träna och plugga.
Det gjorde jag inte.
Jag var kvar på skolan tills åtta på kvällen.
Det är otroligt hur många gånger jag har varit där senare än nödvändigt.
Bara ett tecken på hur mycket jag älskar min skola.
Jag hjälpte natuarna på öppet hus. Inte frivilligt. Men det var väl intressant. Alltså, Rosendal i mitt hjärta. Nästa gång tänker jag stå på taket med en megafon så att alla kan höra när jag säger hur bra min skola är.
 
Jag körde träning idag istället. Jag tränade faktiskt parkour. Eller, jag tränade mest magplask. Jätteroligt!!!!! Jag ska dit på tisdag igen för att skriva ett reportage. Like a real Jo:are.
 
Ikväll är det Hannah Montana-maraton part two. Ännu roligare!!!!!!!!!
 
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0