I stockholm igen

Sitter hemma och myser hos Elsa. Somnade helt bortdomnad hos henne igår efter konsert på munchenbryggeriet. Skummaste stället någonsin, kändes som att jag levde i Skins (inte mig emot). HAHA Knife Party var GALET och jag tror att jag dansade bort min feber för jag är helt frisk nu. Tack Astrid för att du är underbar och har jävligt nice vänner ♥ 
 
Idag har vi promenerat runt på Söder, gråtit över kläder vi inte har råd med, pluggat, promenerat runt långholmen, fotat, njutit av hösten och livet, och nu ska vi dricka varm choklad och planera en London-resa vi kommer göra nästa åååår. (apropå London är det mindre än en månad tills jag åker dit och ser Bring me the horizon och massa andra awesome band! TAGGA) 
 
Senare ikväll ska jag till pojken min, pluggdag imorgon igen. Sedan är uppsatsen (förhoppningsvis) över. Nu ska jag vispa Elsas grädde ;) ;) 
 
Edit: Vet inte vad som är mest illa, att Elsas familj inte har en elvisp eller att jag är för svag för att vispa för hand. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0