En helg i Stockholm

Det roliga med att ha en blogg är att när man inte gör något om dagarna har man inget att skriva om, och sedan när man gör saker har man ingen tid över till att skriva. Det har iofs varit jätteskönt att inte vara så aktiv med facebook och blogg, jag har fått sjukt mycket saker gjorda. Men nu tvingade pappa mig att sätta mig här för att ladda upp massa filmer från hans Elvisshow så...... hej
 
I helgen åkte jag fram och tillbaka till Stockholm. Var hos bästisAlex i fredags och chillade med te och kuddar och massa prat eftersom jag var sjuk och inte kunde spendera fredagskvällen på annat sätt. (Okej, vi kanske drog till Sommar. Men bara litegrann.) Han har en så speciell plats i mitt hjärta, Alexander Ceraolo. När vi inte ses på ett tag blir allt fel och stressigt. Att få träffa honom och prata ställde allt till rätta igen. ♥
    Tidigt på lördag morgon lämnade jag honom sovandes i sängen, och åkte tillbaka till Uppsala för att jobba. På kvällen träffade jag Hanna och Alice för att köpa överraskningstårta till Sofie som fyllde 18. Vi träffade födelsedagsbarnet utanför Fugu och åt chinamat, eller snyltade chinamat av Hanna. Sedan dissade vi Hanna som inte är vuxen än, och gick till Williams och drack lite öl och bjöd folket på partyhattar. Seeeeeeeeen var jag tvungen att lämna festen för att åka tillbaka till Stockholm och älskade älskade Franco. Det blev en sen kväll, men jag var ändå duktig och klev upp tidigt för att plugga morgonen därpå. Vi spenderade hela söndagen åt att skriva uppsatser, och jag pluggade kemi också... Sjukt duktiga, jag är stolt över oss. På kvällen gjorde vi iordning en fruksallad med massa nötter, för jag fick flipp och bestämde mig för att börja vara jättenyttig igen (Tilläggas bör att det failade totalt när jag dagen efter kom hem från skolan och hittade en chokladtårta på Tant Grön. Jävla Fabian Flink, förstör min hälsa och grejer.) Och så tittade vi på en film och jag somnade nöjd och lycklig bredvid finaste querido.
 
aah. Mycket text som ingen orkar läsa. Ni kan titta på bilderna istället, de säger ju typ mer än tusen ord eller så.
 

Kommentarer
Postat av: Den Flygande Valen

Gud vad jag blir glad :)

Svar: <3
None None

2012-10-18 @ 22:46:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0